close

真的好悲劇!!

無法好好維持現實和二次元生活的人好痛苦...orz

我班裏的男同學說了一句很不錯的話:

「我應該是悲慘世界裏的男主角,而這應該很關我的人品事...」

本人只認同前一句,因我自認我人品應不錯XD(你

事情是這樣的...

我學校老師說小測考得不好的人要將試卷抄10次!!!.............ORZ

題目有52條

52X10=520

我要抄520次!!!!!

杯具,無比杯具.....

好想這樣子過生活...↓

sc-olkami-nomi-zo-shiru-sekai-ii10big5rv10848x480-rmvb_000257716   

之後我想起一首超合我狀況,心情,思想的歌

 

神のみぞ知るセカイll

歌名:A Whole New World God Only Knows

作詞:西田恵美

作曲:川崎里実

編曲:前口渉

歌手:Oratorio

 I don't wanna let the chance slip away
我不願讓機會溜走

Why is my freedom taken away?
為什麼要剝奪我的自由?

Reason is against emotion
叛逆情感的緣由

I've gotta deal with extreme frustration
是因為我感受到了極大的挫敗感


All of my efforts will never be in vain
所有努力將不會是徒勞

Endless desire, like a haunting refrain
永無止境的欲望 一再無法忘懷

Such a pain, the ideal versus the real
理想與現實衝突的痛苦

There is a way to change the world
有一種方法可以改變世界

Just count on me
靠我來改變


So what if I sing off-key, who cares?
我歌唱得走調又如何?

Not good at drawing, no big deal
畫畫不行也無所謂

Let me go for my one true belief
讓我去追尋我的信念



Overcome yourself
克服你自己

(Overcome myself)
(克服你自己)



"A Whole New World God Only Knows"
"一個只有神知道的嶄新世界"


I'll always be on your side
我不會再浪費自己的人生

(I know you're hurting inside)
(我感受到了生命的活力)


To be a knight, to be a light, will shining bright
就如同一位騎士 一道光芒 將一切照耀

(To be alive for you)
(你又應該如何做)

No more fears, no more tears
沒有太多的恐懼 沒有太多的悲傷

Everything will work out
任何事都由自己


That's "God Only Knows"
那只有神知道的世界

Don't get me wrong, this is the wheel of fate
不能使我們犯錯 這是命運的輪迴

I'll do anything for you
我會為你做任何事


Whatever happens, my life; turn the page and come of age
不管我們人生中發生了什麼 只要翻過這一頁

(Remember, no one can judge me)
(記住 沒有人能判斷我)

Every end leads to a new beginning of the next day
每天都會有嶄新的篇章等著你來描繪


Try to make my life complete, trust myself
我會讓我的人生完整 請相信我

Be strong and do my best, don't look back, carry on
我會變強 不要回頭 繼續前進

(Love yourself, be happy, it's your life
(做你自己 要開心 這是你的人生

Now all we need is to find your life, find your way, for your life)
為你的人生找到愛與歸宿)
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小姫/姫ちゃん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()